dinsdag 29 december 2009

Cards & Things Challenge #13


This week on the  Cards & Things Challenge blog we have the challenge to use these colors: brown, blue and green. Not a common color combination, so it was a bit difficult for me...
***
Deze week op het Cards & Things Challenge blog hebben we de uitdaging om deze 3 kleuren te gebruiken: bruin, blauw en groen. Het is niet een standaard combinatie, ik moest er ook echt even over nadenken wat ik hiermee zou moeten maken.

I hope you will like my result, I even made 2 cards. But they are pretty the same..
***
Ik hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden. Heb er zelfs 2 gemaakt, alhoewel ze redelijk hetzelfde zijn...




I made the flowers by stamping with versamark and heat embossed with the blue powder on white paper. Colored the flowers with the blue dye ink.
***
De bloemen zijn gemaakt door te stempelen op wit papier met de versamark en blauwe embossingpoeder. Daarna deze ingekleurd met de blauwe dye inkt.

Stamps: Hero Arts
Paper: dessinpaper My Minds Eye, cardstock SU and Bazzill
Ink: Chocolate Chip and Brocade Blue Stampin'Up!, versamark
Accessories: blue embossing powder, border punches Martha Stewart and Fiskars, ribbon
Photobucket

3 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Nina

leuke kaartjes heb je gemaakt.
fijne jaarwisseling

groetjes en veel liefs marjan en ella

Erna zei

leuke kaartjes!!

Christa zei

Ze zijn weer leuk Nina!