donderdag 31 december 2009

DWYT #014 sketch

This week we have another sketch, on the last day of 2009, on the DWYT blog. This time it was my turn to make one.
***
Deze week, op de laatste dag van het jaar, een nieuwe sketch op het DWYT blog. Deze keer was het weer mijn beurt om een sketch te maken.

And this is my result. I even made 2 cards, a square one and a normal size card.
***
En dit is dus mijn resultaat. Heb er zelfs 2 kaarten mee gemaakt, een vierkante, en een rechthoekige kaart.



Come join us this week on the challengeblog, and let us see what you can make with this sketch.
Stamps: SU
Paper: dessinpaper KI Memories, cardstock SU
Ink: SU, versamark,
Accessories: ribbon, tag, flowers, brads, window word punch SU, Nestabilities sallop and circle, borderpunch Fiskars, heat & Stick powder and Dazzling Diamonds SU
Photobucket

5 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

OOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhhh vind ze beeldschoon allebei.
Prettige jaarwisseling. Groetjes Joan

Erna zei

wat een supergave kaartjes!!!
Leuke sketch ook!!
ga ik zeker nog een keer gebruiken maar vandaag niet meer :-))
groetjes Erna

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een leuke kaartjes, morgen gaan wij ook weer aan de slag, je zal ze wel weer zien.

fijne jaarwisseling, en een goed 2010 met heel veel freubelplezier.

liefs marjan en ella

Tineke zei

Hoi Nina,

Ik zag je kaarten op de blog van DWYT en wil je bij deze toch even mijn complimenten geven! Heel leuk, en de tweede is helemaal mijn favo!

Groetjes, Tineke

Lea zei

hOI Nina,
Mooie kaartjes weer, kleuren vind ik prachtig!
ook nog de beste wensen voor 2010.
groetjes Lea