donderdag 3 december 2009

Dwytter sketch 10

Today on the DWYT-ter blog, we have following sketch, made by Alice:
***
Vandaag op het DWYT-ter blog, hebben we onderstaande sketch, made by Alice:

A very great sketch to use, I really loved it.
***
Een geweldige sketch om te gebruiken.

And this is what I have made with this super sketch. Thanks Alice!
I made an easel card, in the size of 10 x 10 cm.
***
En dit is dan de kaart die ik met deze sketch gemaakt heb. Ik heb er dus deze zogenaamde easel kaart mee gemaakt. Het formaat is 10 x 10 cm.



Here are some details of this card.
***
En hier zijn dan wat detail foto's.
Stamps:SU!
Paper:dessinpaper KandCompany, Elsie
Ink: distress inkt brown, versamark with white embossingpowder
Accessories: borderpunch Fiskars, flower punch Nellie Snellen, flower Prima, brad, hotfix stones
Photobucket

4 opmerkingen:

Milnie zei

Hoi Nina, wat een geweldig kaartje, hou van de kleurencombinatie, vooral het roze papier is ontzettend mooi!

Liefs,

Mélanie

scrappingtwins zei

Hoi Nina

Wat een leuke kaart, we gaan deze week weer proberen mee te doen. Afgelopen zondag waren we veel te moe, we hebben zondag helemaal niet gefreubeld.

veel liefs Marjan en Ella

Erna zei

Gaaf!!!

jolan zei

Ohhh wauw Nina wat een leuke kaart en idd deze sketch is super. Mocht ik tijd over hebben (lol) dan ga ik hem vast maken maar ik loop op dit moment een beetje achter helaas. groetjes Jolan