maandag 7 december 2009

Kaartje voor Sinterklaas....


I made last friday this card for a friend of me, for Sinterklaas. It was a gift together with this very nice book about Muffins. I was forgotten to take a picture of it. But thanks to Ingeborg, I made a scene with different Magnolia stamps, colored the stamps with my copic markers.
***
Afgelopen vrijdag heb ik nog even deze kaart gemaakt voor Ingeborg, voor Sinterklaas. Ik vond dit leuke boek vol met muffinrecepten. en daar moest natuurlijk een bijpassende kaart bij. Ik was vergeten een foto te maken, gelukkig heeft Ingeborg dat intussen gedaan, zodat ik deze kaart ook hier kan laten zien.
Uiteraard heb ik weer met mijn copics ingekleurd, nadat ik eerst een tafereeltje gestempeld heb. ( het zijn allemaal Magnolia stempels.)

And this is the inside of the frontflap, together with the gift...
***
En dit is dan de binnenkant van de voorflap, samen met het boek welke ik aan Ingeborg gegeven heb.

Stamps:Magnolia Rubberstamps, tekst Clubscrap
Paper: Doodlebug Designs, cardstock
Ink: copic markers, adirondack espresso inkt
Accessories: flowers, ribbon, brads, Martha Stewart leaf punch and Doily Lace border punch, small tag
Photobucket

1 opmerking:

Ingeborg zei

Ja in het echt is het nog mooier.....heel heel goed gemaskerd en subliem ingekleurd!!!
Ik ben nog steeds aan het genieten