woensdag 9 december 2009

Strawberries.....

Today a very quick and very tasty :o) card. I had some scraps on my desk, after making the card for Ingeborg. So I took my strawberries rubber stamp, and decided to make this small card.
***
Vandaag een erg snel kaartje, en erg lekker... :o)  Ik had nog wat restjes op mijn bureau liggen van de kaart voor Ingeborg. Dus even snel mijn aardbeienstempel gepakt, en er dit klein kaartje mee gemaakt.

Stamps: Lockhart Rubber Stamps
Paper: Doodlebug
Ink: copic markers, Memento black ink
Accessories: ribbon, circle punch
Photobucket

3 opmerkingen:

Ageeth zei

wat een lekker vrolijk kaartje. Zo krijg ik direct weer zin in de zomer. Hoewel ik dat altijd heb hihi
groetjes Ageeth

Erna zei

wat een schatje!! leuke kleuren!

C@ro zei

Yammie! Ik krijg gewoon trek in aardbeitjes.
Van dit kaartje krijg ik nou echt een blij voorjaarsgevoel.
Thanks girlfriend! Dat is precies wat ik nodig heb.

groetjes van Caro