dinsdag 5 januari 2010

Cards & Things Challenge #14


This week on the blog Cards & Things Challenge, we have to use a sketch. A really great one, with so many possiblities....
***
Deze week op het  Cards & Things Challenge blog hebben we een uidaging met deze super leuke sketch. Je kunt er echt alle kanten mee op.....


And this is my result. I had to make a cute card for a birthday, so I decided to use my lion stamp from Magnolia. I even used some "old" scraps, I had lying around.
***
En dit is dan mijn kaartje geworden. Ik moest nog een cute kaartje maken voor een verjaardag, dus heb ik mijn leeuwenstempel van Magnolia tevoorschijn gehaald. En heb weer eens diep in mijn ladekastje gedoken, en vond nog "oude"restjes papier....

Take a look on the challenge blog, because you can win something........
***
Ga ook maar een snel op het challenge blog kijken, want je kunt deze keer wat winnen......


Stamps: Magnolia ( lion) Hero Arts (tekst)
Paper: unkown ( black), Rusty Pickle ( brown dots), carstock white
Ink: copic markers, distress ink Antique linnen, black soot
Accessories: ribbon, buttons
Photobucket

3 opmerkingen:

Erna zei

wat een SUPER lief kaartje!!!

Linda zei

I love your card, all the embellishments and the image is so cute - it's truly beautiful.

Christa zei

Wat een schatje Nina en zo mooi gekleurd!!!