maandag 18 januari 2010

Cards & Things Challenge #15

Due to illness last week, I wasn't able to make a card for the Cards & Things Challenge for tuesday, so I took the challenge last weekend.
And this is my result of the color challenge:

Omdat ik afgelopen week ziek geweest ben, heb ik mijn kaart voor de Cards & Things Challenge niet kunnen maken. Dus heb ik de schade afgelopen weekend even ingehaald.
Dit is dus mijn resultaat nav de kleurenchallenge:




Stamps: Penny Black ( dog) Hero Arts ( text), Hein Design ( roses on background)
Paper: cardstock
Ink: Copic markers, Memento black ink
Accessories: border punch, ribbon, brads
Photobucket

3 opmerkingen:

Erna zei

aaaaaahhhh deze is ERG leuk Nina!!!
leuk idee om dat hondje uit te knippen!

Hanneke van der Linde zei

.... in het echt nóg mooier!

xoxo

anita01 zei

Zit weer met een heerlijke blos bij je te genieten, groot fan van de penny blackjes en ja deze is wel heel erg sprkkie naar mijn bekkie....sweet hoor.

Warme groetjes,

Anita.