donderdag 28 januari 2010

Cards & Things Challenge #17

Deze week helemaal vergeten om mijn challenge kaart te showen die ik gemaakt hebt voor het Cards & Things Challenge blog.
Deze keer was het weer een sketch:

Een erg leuke weer, en zo makkelijk om te gebruiken. Dus dat gebeurt heus nog wel een keertje...

En ziehier het resultaat:



Ik had afgelopen week een paar nieuwe stempels binnen gekregen van Hero Arts uit de nieuwe catalogus. En die moest ik natuurlijk even gebruiken. En zoals je ziet, heb ik wel zo langzamerhand zin in het voorjaar.... Maar aangezien dat nog even wegblijft heb ik maar lekkere frisse kleurtjes gebruikt.... :-)
Stamps: Hero Arts, Stampin'Up!  ( tekst )
Paper: dessinpaper Stampin'up!, cardstock
Ink: copic markers
Accessories: flowers, brads, white gelpen
Photobucket

Geen opmerkingen: