donderdag 7 januari 2010

DWYT #015 sketch

This week already the 15th sketch for the DWYT blog. Time is going really fast....
The sketch this week was made by Alice. And she made a great sketch. I think I will use it more.
***
Deze week alweer de 15e sketch voor het DWYT blog. De tijd gaat echt heel erg snel.
Deze week is de sketch gemaakt door Alice. En het is weer een supergave sketch, weet zeker dat ik deze vaker ga gebruiken!


And this is my card, made with this great sketch!
***
En dit is dan mijn kaartje geworden.

Stamps: SU
Paper: cardstock, dessinpaper Basic Grey
Ink: Memento black ink, copic markers
Accessories: ribbon SU
Photobucket

7 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een leuke sketch is het geworden.
we gaan van het weekend weer mee aan de gang
Jouw kaartje is erg mooi geworden.

groetjes ella en marjan

Christa zei

Nu weet ik weer waarom ik die stempelset ook alweer zo nodig moest haha. Hij is weer schitterend!

jolan zei

Hey Nina, gezellig dat je er was vandaag.. tot 17 januari grotjes Jolan

Je@net zei

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, Nina!
Mooi kaartje meis en tot gauw!

Krista Driessen zei

Gaaf kaartje !!
Ik heb een award voor je, kijk maar wat je ermee doet ;-0

Alice zei

Ik vind jouw uitvoering van de sketch echt SUPER!!!

Lea zei

Hoi Nina,
Leuk dat je er ook was vandaag. Helaas heb ik niets meegekregen van het copickleuren.... of misschien maar goed ook voor mijn portomonee, hahaha
Groetjes Lea