dinsdag 2 februari 2010

cards & Things Challenge #18

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging op het Cards & Things Challenge blog, en wel deze kleurenuitdaging:
En dit is dan mijn kaart geworden. Vond nog een leuk dessinpapiertje van Dreamstreet Papers, welke precies de goede kleuren had. Nou beter kon bijna niet, dacht ik.

Heb gelijk maar mijn nieuwe borderpons en nieuwe stempelset ( de tekst ) van SU! gebruikt.

Doen jullie ook allemaal mee? Je hoeft echt niet alleen maar papier en stempels van Stampin'Up te gebruiken. Toevallig heb ik nu dan wel de stempels ervan gebruikt, maar ik probeer er ook altijd wel dessinpapier bij te gebruiken die deze tinten heeft. En vaak kom je dan al een heel eind in de richting!!!
Ben benieuwd wat jullie er allemaal mee gaan maken.

Photobucket

1 opmerking:

Erna zei

Hij is leuk Nina!!