donderdag 11 februari 2010

DWYT # 020

Er is deze week weer een geweldig leuke sketch op het DWYT-ter blog, en het staat helemaal in het teken van valentijnsdag! Maar je hoeft het natuurlijk niet alleen daarvoor te gebruiken... er zijn natuurljk genoeg momenten dat iemand even een "hart" nodig heeft...



De sketch is deze week gemaakt door Caro. Een geweldige sketch, met toch wel veel mogelijkheden.

En dit is dan mijn uitwerking hiervan. Het hart heb ik zelf gemaakt, en uitgesneden met mijn cougar. Voor de liefhebbers, ik heb er een svg-bestand van. Dus heb je interesse, dan moet je me maar ff mailen, of een berichtje achter laten bij dit bericht.( Wel met je mailadres erbij, anders weet ik nog niet waar ik het naar toe moet sturen..)  Dan stuur ik het per mail naar je toe. Verder is het een erg eenvoudig kaartje, en niet heel veel gestempeld. Alleen de bloem en de tekst is gestempeld, uiteraard zijn deze van Stampin'up!

Photobucket

3 opmerkingen:

Alice zei

Tis weer een bjoetie Nina! SUPER!

scrappingtwins zei

het is een leuk kaartje geworden
vanaf deze week gaan wij weer mee doen want dan zijn de sbm projecten weer klaar en ingeleverd.

veel liefs
marjan en ella

ps. je blog layout is veranderd, het is je toch gelukt?

C@ro zei

Nina, ik vind 'm GEWELDIG!