dinsdag 2 maart 2010

Cards & Things Challenge # 22

Vandaag weer een kleurenchallenge op het Cards & Things Challenge blog, en wel deze....
Ik moest er wel even over nadenken hoor, het is niet een kleurencombi die ik snel zou pakken. Maar moet zeggen dat ik al met al toch nog wel redelijk tevreden ben...



En dit is dan het resultaat!!! De vlinder heb ik nadat hij ingekleurd is met de copic markers, nog bedekt met een dun laagje stardust stickles.
De rand in het bruine papier is gemaakt met een nieuwe randpons van Martha Stewart. Was er gelijk verliefd op.

 
Zoals je ziet, ponst hij een paar vlindertjes er helemaal uit, en een paar blijven wel zitten, daar worden alleen de vleugels los gesneden. Zo kun je ze een beetje uitvouwen.

Doen jullie ook allemaal een poging met deze kleuren challenge. Ben nl. heel benieuwd wat jullie met deze kleuren maken.

op verzoek van velen, zet ik er nu voortaan, als ik er tenminste aan denk :-), de kleurennummers van de gebruikte copic markers bij:
E44, E47, Y15, Y17, BG45, BG49, W1, W3

Stamps: vlinder Hero Arts, tekst Stampin'Up,
Paper: dessinpapier October Afternoon, American Crafts
Ink: copic markers
Accessories: randpons Martha Stewart, lint SU, stickles Stardust Ranger
Photobucket

3 opmerkingen:

Erna zei

hij is leuk geworden Nina! ik moest ook even nadenken over de kleuren :-)
Wat een leuke pons is dat!!

scrappingtwins zei

Wat een leuk kaartje en die pons is ook helemaal super, hij staat inmiddels op ons verlanglijstje

Het was gezellig afgelopen zaterdag, en Trui was eerder bij ons dan ik, maar ja dat heb je als je staat te kletsen.

veel liefs van ons beide
de twins

Monique zei

En alweer zo'n mooie... Jij bent lekker bezig zeg! Ik zal ook eens kijken wat ik met die kleurtjes kan... En die pons is inderdaad helemaal leuk!