dinsdag 30 maart 2010

Cards & Things Challenge #26

Zo alweer een week voorbij, dus weer een nieuwe challenge op het Cards & Things Challenge blog.
Deze week is het een kleurenchallenge.

Heb maar gelijk 2 vliegen in 1 klap gedaan, en gelijk maar met deze kleuren een paaskaartje gemaakt voor een swap.
Uiteraard heb ik deze Penny Black konijn ingekleurd met mijn copic markers. Heerlijk hoor, lekker een paar uurtjes aan het kleuren geweest.

Toevallig vond ik nog een leuk dessinpapier in mijn voorraad, in deze kleuren. ( geloof dat het eigenlijk Halloween papier was, maar ja, wat maakt het uit, toch?)


Photobucket

5 opmerkingen:

Erna zei

gaaf kaartje Nina!

Janneke zei

Hoi Nina,

Ik vind de kaart echt prachtig! Zou je misschien willen vertellen welke kleur copics je gebruikt hebt voor het konijn? Alvast bedankt!

Groetjes, Janneke
(janneke@gruijl.nl)

Christa zei

Heel mooi kaartje!

Je@net zei

Gaaf kaartje, Nina!

jolan zei

Tja wie wat bewaard heeft wat. Zo zie je maar weer. Lol! Kaartje is weer leuk geworden. XXX JOlan