dinsdag 2 maart 2010

receptenkaart

Heb afgelopen maand meegedaan aan een swap voor een receptenkaart.
We moesten een kaart maken met daarin verwerkt een lekker recept.

Ik ben eens in mijn stempelmap gaan kijken welke er leuk bij zou passen, en toen kwam ik dus bij deze uit bij deze leuke "holbewoner".....





En als je interesse hebt in het recept, dan moet je even naar mijn andere blog gaan, daar heb ik intussen al een paar lekkere recepten verzameld....

Gebruikte kleuren copic markers:
W1, W3, 0
E00, E43, E44, E47, E49
R00,YG95
YR00, YR02, YR24, YR31, Y17, Y23
BG45, BG49 
Stamps: High Hopes Rubber Stamps, ronde cirkel met tekst Bo Bunny
Paper: Bo Bunny
Ink: copic markers
Accessories: ribbon, Martha Stewart border punch, Nestabilities, bloemen en brads
Photobucket

5 opmerkingen:

scrappingtwins zei

hoi nina

wat een lief receptenkaartje.
wij gaan zeker een keer iets maken van je andere site.

groetjes en veel liefs de twins

Monique zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Die stempels passen er echt perfect bij.

Erna zei

wow dit ziet er ook weer erg leuk uit hoor!!

Cordine zei

Ziet er weer leuk uit!
Groetjes
Cordine

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ik ben erg blij met deze mooi kaart hij staat nu nog mooi te pronken hier maar ga zeker een keer het recept proberen.
Gr agnes