dinsdag 6 juli 2010

Cards & Things challenge # 39

Deze week op het Cards & Things Challenge blog een leuke sketch. En erg gemakkelijk om er een leuke kaart mee te maken.

En dit is dan mijn resultaat:

Het afdrukje van de Magnolia boom had ik al ingekleurd liggen, dus het was deze keer makkelijk en snel om er een kaartje mee te maken, alhoewel ik het me wel moeilijk gemaakt had, omdat deze kleuren paars moeilijk ergens anders bij paste....
De bloemetjes op de achtergrond is een embossingmal welke geembost is in Color core cardstock. Dus paars aan de onderkant en wit aan de bovenkant. 

Voor meer leuke voorbeelden moeten jullie toch echt even doorklikken naar het blog.!!!



Photobucket

4 opmerkingen:

Sharon Field / Created By You zei

Very pretty Nina!! It was fun being a guest on the challenge this week.. love your card! Sharon Field

Renata zei

Prachtig kaartje zeg!!
Groetjes, Renata.

jolan zei

Het eindresultaat mag er zijn hoor Nina! Ik vind hem hartstikke leuk. tot gauw XXX Jola

loes de groot zei

een heel mooi kaartje!
dat paars vind ik super : )