dinsdag 31 augustus 2010

Cards & Things challenge #47



Weer een nieuwe kleuren uitdaging bij Cards & Things.
Deze keer de kleuren groen, rood en kraft. Moet zeggen een erg leuke kleurencombinatie!!!!
Aangezien ik deze kleuren (nog) niet heb van Stampin'Up!, moest ik erg zoeken naar de juiste kleuren. Maar het is me gelukt. Het bleek dat de kleuren van October Afternoon, The Thriftshop, de perfecte kleuren waren.


En kreeg afgelopen week de nieuwe maand stempelsheet binnen van Unity Stamp Company, dus maar gelijk gebruikt. Vond dat uiltje zo enorm leuk. Dus de keus was snel gemaakt...
Het uiltje is gekleurd met copics:
R22,R24,R27,E41,E43,E44,G21,YG63,YG67
De ogen zijn nog even met Glossy Accents bewerkt, voor net wat meer relief.

Als je nog wat meer voorbeelden wilt zien van deze kleuren combi, moet je toch echt even naar het Cards & Things Challenge blog gaan.

Photobucket

5 opmerkingen:

loes de groot zei

wow! deze vind ik echt super!
groetjes

Erna zei

Wat een beauty weer Nina!!

~amy~ zei

I LOVE your sweet owl card!!

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. enig!!!

groetjes en tot snel

de twins

Wendy ten Hove zei

Hoi Nina,

Ik zie dat jij ook lid bent van de Kit van Unity. Ik per 1 september en ben wel heel benieuwd wat jouw ervaring is voor wanneer de kit binnen komt. Ik kan niet wachten, namelijk, hi hi!! Super dit uiltje! Ik zou ook heel graag nog wat andere kits willen hebben, maar die zijn echt te duur als je ze nabesteld... Mooie kaarten maak je!! Heel leuk!

Liefs, Wendy