woensdag 11 augustus 2010

Even een snel kaartje tussendoor....

Toevallig kreeg ik gisteren de nieuwsbrief van My Scrapchick, en daar stonden me toch leuke snijpatronen van olifanten.... Daar kon ik geen nee tegen zeggen, dus heb die gisteren gelijk gekocht. En uiteraard moest ik met een olifant even een snel kaartje maken.

Mocht je deze site niet kennen: als je je aanmeld voor de nieuwsbrief, krijg je elke week een link om een gratis patroon te downloaden. Die zijn te snijden met de cricut, silhouette, craftrobo, cougar, en uiteraard ook met de hand. En echt, en ze zijn altijd leuk!!! Een echte aanrader dus. Ze hebben ook wel vaak leuke koop patronen. Zoals deze olifanten dus....


Er is dus zo goed als niet gestempeld, ja alleen de tekst, maar de rest is dus allemaal gesneden met mijn Cougar. Gelijk weer wat restjes opgemaakt.. :-)
Uiteraard wel inkt gebruikt, om het wat meer diepte te geven.

 Photobucket

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Hij is wel lief, nietwaar ? Nog een fijne avond,
groetjes, Martina

Kentang zei

Hoi Nina,

ik lees dat jij een Cougar hebt om mee te snijden. Ik sta op het punt om er een aan te schaffen. Ik zou graag willen weten wat jou ervaring is met het snijden van chipboard.

Groetjes,

Es

Erna zei

soooheeee, wat een SUPERLIEF kaartje!!! smelt smelt!! (je hebt m'n adres he, whahaa!)