dinsdag 31 augustus 2010

Friday Sketchers meets Cards & Things Challenge

I really loved the colors of the October Afternoon papers, so I decided to make another card. And then I saw this wonderful sketch from the Friday Sketchers:

Ik vond de kleuren van de Cards & Things challenge deze week zo leuk, en het papier helemaal van October Afternoon. Dus heb ik een leuke sketch gevonden van Friday Sketchers.

And this is the card, of course I used the same stamp and papers as my card for the Cards & Things Challenge. I really love how it turned out.
Dit is dan de kaart die ik daarmee gemaakt heb. Eigenlijk alle materialen van deze kaart, zijn dezelfde als die van mijn vorige kaart, die ik gemaakt had voor het Cards & Things challenge blog.


Paper: dessinpaper: October Afternoon, cardstock: SU
Ribbon: SU
Flowers: miscellaneous
Stamps: Unity Stamp Company
Punches: SU
Ink: copic markers ( for colors see previous post), Memento black ink, distress ink Pumice Stone
Other: Nestabilities oval, scallop oval
Photobucket

7 opmerkingen:

Lea zei

Mooie kaart Nina!
En geweldig uiltje :-)

groetjes Lea

loes de groot zei

beauty!

Jolara zei

ontzettend gaaf geworden ! Liefs joyce

scrappingtwins zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt en de kleuren zijn zeker schitterend.

groetjes de twins

Krista Driessen zei

Hee, deze is ook gaaf !!!

Janneke zei

Mooie kaart ;0)
Leuk dat je deze week meedoet met de Friday Sketchers challenge

Janneke

anita01 zei

Ben hier helemaal in love op Nina, z'n poepie zie ik niet iedere dag.

Warme groetjes,
Anita.