donderdag 19 augustus 2010

Mojo Monday 152


Today I saw this great sketch on the Mojo Monday blog. And I really liked it. So I decided to play along. Of course I had to use my Echo Park papers... I am really in love with this new brand....

Zag vandaag deze leuke sketch op het Mojo Monday blog, waar ik dus wat mee MOEST doen.... Dus gelijk mijn Echo Park papier gebruikt, welke ik op dit moment toch echt mijn favoriete merk vind. Geweldig leuk papier hebben ze in superleuke kleurtjes. 



And I used a stamp from Unity for the first time. This was one of June kit. I really love these birds on a branch. So adorable... :-)

Heb gelijk maar een stempel van Unity gebruikt van de juni kit die ik nog niet gebruikt had. Zo leuk die vogeltjes op een rij.... 



Photobucket

2 opmerkingen:

Erna zei

wat een enig kaartje!!

marije zei

wat een scheetje!