woensdag 15 september 2010

Cards & Things challenge #49 samen met Mojo Monday

Oeps helemaal vergeten om mijn kaart hier te laten zien, voor de kleurenchallenge op het Cards & Things Challenge blog.

Dit zijn de kleuren van deze week:

En dit is dan mijn kaartje, het was nog even stoeien met de kleuren, maar moet zeggen, dat ik nu toch wel tevreden ben...



Aangezien ik redelijk snel deze kaart moest maken, en ik even inspiratieloos was, heb ik de sketch van Mojo Monday gebruikt.

Wil je meer kaarten zien, dan moeten jullie toch even gaan kijken op het Cards & Things blog, en meedoen is natuurlijk nog beter.....

gebruikte materiaal:
stempels en cardstock  SU
pons Martha Stewart
dessinpapier October Afternoon ( roze) en Pink Paislee ( geel gestipt)
Photobucket

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

Mooi geslaagde kaart ! Ik heb het altijd wel wat moeilijk als ik m'n zin niet mag doen.... Maar jij hebt dat goed gedaan ! Veel succes,
groetjes, martina
x