dinsdag 16 november 2010

Cards & Things challenge #58

Het is weer dinsdag, dus dat betekent weer een nieuwe uitdaging op het Cards & Things Challenge blog.
Deze keer zijn het deze kleuren:

Moet zeggen dat ik het een mooie kleurencombi vind.
Ben maar weer eens met het papier van October Afternoon aan de slag gegaan, toevallig zaten deze kleuren ook in het papier. ( moet zeggen dat dit merk heel vaak goed passend is bij de kleuren van Stampin'Up!, dus erg makkelijk om dan snel een kaartje te maken.)


Toevallig kwam ik afgelopen week op de Krea Doe een erg leuke stempel tegen van een koe van Penny Black.

Voor de mensen die me kennen, na de olifant, komt de koe op de 2e plaats, qua dieren, dus deze MOEST ik ook hebben, aangezien je er zoveel mee kan. Tja, die weegschaal neem ik maar op de koop toe...LOL
Dus heb deze stempel gelijk uitgeprobeerd....
Zo zie je maar weer, als je de koe uitknipt, kun je de weegschaal makkelijk weglaten, en zo lijkt het net of de koe uit de kaart springt....
Ben benieuwd wat jullie allemaal met deze kleurencombi maken!!! Wil je nog meer inspiratie, dan moet je toch echt even de andere kaartjes bekijken die het team gemaakt heeft.
 Laat je het me weten als je ook meedoet? Dan kom ik zeker even kijken.

Stamps: Koe Penny Black, overig Hero Arts
 Paper: Dessinpapier October Afternoon, cardstock SU
 Ink: SU, copic markers voor het inkleuren van de koe
Accessories: bloemetjes, brads, bling steentjes


groetjes
Photobucket

3 opmerkingen:

C@ro zei

Super gaaf kaartje Nina!
groetjes van Caro

Marion zei

Wat een leuke kaarten!
De koe vind ik helemaal geweldig!
groetjes marion

Christa zei

Hartstikke leuk! Idd erg mooi koetje ;o)