dinsdag 25 januari 2011

Cards & Things challenge # 63

Weer een nieuwe challenge vandaag op het Cards and Things blog.
Deze keer weer eens een kleuren challenge. En wel met blauw, olijfgroen en kraft. Een super combi, zeker voor mij..... dit zijn gewoon mijn favoriete kleuren.
Heb er dus ook maar gelijk 2 kaarten mee gemaakt.


Wil je meer kaarten zien, dan moet je toch echt naar het blog om te kijken wat de anderen ermee gemaakt hebben.
Doen jullie ook weer allemaal mee? Het is elke week weer ontzettend leuk om een sketch, of een kleurenthema een kaart te maken....

 Photobucket

4 opmerkingen:

jolande zei

Ze zijn leuk...mijn favoriet is de bovenste.
Groetjes Jolande

scrappingtwins zei

Hoi Nina

wat een schattige kaartjes heb je gemaakt. En is je lijst van afgelopen zaterdag al af. wij hebben het zondags gelijk gedaan. de tweede lijst is naar onze moeder gegaan, zij vond hem zo mooi.
groetjes en tot snel
de twins

jolan zei

Wat een schattige kaartjes weer NIna. Enne top kleuren. Lol. Tot gauw xxx Jolan

Judith zei

Hallo Nina,
Via via kwam ik op jouw blog terecht en ben enthousiast over jouw mooie creaties. Daarom wordt ik volger (-:
groetjes Judith

judith-creatief.blogspot.com