maandag 23 mei 2011

ja ik ben er nog hoor....

Sorry, de laatste tijd zo druk geweest met vooral mijn werk,en natuurlijk de kaarten en layouts voor Cardsonly en Scrapbookmagazine ( die ik dus helaas niet hier kan laten zien) , dat ik gewoon geen tijd en puf had om mijn blog bij te houden.. Ja ik weet het, het is schandalig, maar hoop dat ik nu mijn leven weer wat ga beteren.... :-)

Om te beginnen zal ik morgen wel weer een nieuwe uitwerking voor de uitdaging op het Cards & Things challenge blog laten zien...
Daarom hier alvast een voorproefje van een detail foto...


Ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan, geinspireerd door de kaarten die de laatste tijd op het blog van Hero Arts te vinden zijn.....
Voor de hele kaart, moet je toch echt morgen even langs komen, dan kun je die in het echt bewonderen...
Groetjes, en tot morgen dan maar....

Photobucket

2 opmerkingen:

loes de groot zei

he goed weer eens van je te " horen" op je bloggie....

de sneak ziet er super uit! ben benieuwd naar de rest

jolan zei

Fijn dat je er weer bent.... Ik mis je! tot gauw xxx Jolan