donderdag 16 juni 2011

Cards & Things challenge # 83

This was my card for the Cards & Things challenge last tuesday. I was not able to post it earlier, so here it is:
***
Dit was dan mijn kaart voor de Cards & Things challenge van afgelopen dinsdag. Ik had niet eerder tijd om de kaart hier op mijn blog te laten zien.


We had to use the following colors:
***
Deze keer was het een bepaalde kleuren combi die we moesten gebruiken:


It was very difficult to make something with these colors. But I believe I was not the only one, who had problems with it... LOL
***
Moet zeggen dat ik er behoorlijk veel problemen mee had om er iets leuks mee te maken... Dat roze is mij toch wel iets te fel... Maar geloof ook dat ik niet de enige was die hiermee problemen had... LOL

For more cards, with the use of these colors: check the Cards & Things blog.
***
Voor nog meer voorbeeld kaarten met deze kleuren combi, moeten jullie toch echt even naar het Cards & Things challenge blog gaan.

Veel plezier met meedoen!!!!


 Photobucket

Geen opmerkingen: