dinsdag 21 juni 2011

Cards & Things Challenge #84

Deze week weer een leuke sketch op het Cards & Things Challenge blog. En nu niet eens een keer een vierkante of rechthoekige sketch, maar een ronde.... Altijd leuk voor de verandering... Alhoewel ik er uiteindelijk wel een vierkante kaart van gemaakt heb... :-)
En dit zijn dan de kaarten die ik nav deze sketch gemaakt heb... had er gelijk maar 2 gemaakt, aangezien ik nog wat restjes op wilde maken....


Het gebruikte papier is van KandCompany, uit mijn uitpuilende voorraad... LOL
alle gebruikte stempels zijn van Stampin'Up!

Wil je nog meer leuke kaarten zien, dan moet je toch echt even naar het challenge blog gaan!!
Uiteraard vinden we het ook erg leuk om te kijken wat jullie er allemaal mee kunnen maken. Ben benieuwd!!!
 Photobucket

2 opmerkingen:

Lea zei

Hoi Nina,
Leuke sketch! en leuke uitwerkingen.
Misschien heb ik van de week ook nog wel tijd voor een kaartje.

loes de groot zei

mooie kaartjes!

lfs mij