zondag 5 juni 2011

Teddy Bo Challenge # 11- Shaped Cards

After seeing the website from Teddy Bo, I was totally in love with these cute bears. So I had to have some digital stamps from them. ( hopefully the real rubber stamps are arriving very soon... )
***
Na het zien van de beren op de site van Teddy Bo, was ik helemaal verliefd op die leuke beren. Dus ik moest een paar van die digitale stempels hebben. ( gelukkig komen er binnenkort ook " echte " stempels uit) 

And I thought, why not, participating in the challenge this week. I really love shaped cards, so I tried to make a strawberry card.
***
En toen zag ik dus deze leuke challenge op het blog. Je moest dus een kaart maken met een vorm, dus niet een standaard vierkante of rechthoekige kaart.  Aangezien ik wel hou van een aparte kaartvorm, heb ik gelijk meegedaan. Dus ben ik aan de slag gegaan om een aardbeien kaart te maken, in de vorm van een easel kaart.
The strawberry was cut with the use of my plotter, this was glued on a base ( easel typed card)
I colored the image with Copic markers.
For a more close look on the coloring:
***
De aardbei was dus gesneden met mijn Cougar, en deze is op een easel kaart geplakt. De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn copic markers.
Voor een meer gedetaileerde foto, zie hieronder:


Thanks for looking!!!

Photobucket

9 opmerkingen:

Rosietoes zei

Super card - great embellishing! Bea is beautifully coloured.

Thank you for joining with us at Teddybo.

Edna x

loes de groot zei

Ooooo deze is super!!! En kan me voorstellen dat je helemaal om ging voor deze beer: )

scrappingtwins zei

wat een leuke kaart en heerlijk dat je met je cougar alles kan maken.

groetjes de twins

jolan zei

Hey...
Ja ze zijn schattig ik ben ook helemaal "flieft" op deze stempels alleen helaas geen tijd.
Tot gauw xxx Jolan

Clairebears zei

Such a fun card and beautifully coloured too. I think this is one of my favourite Teddy Bea's :0) and I love the big strawberry - yum yum lol!!

Thanks for playing along with Teddy Bo's challenge.

Love Clairebears x

m@deliefjuh zei

ziet er leuk uit dit zeg!

Tab zei

Absolutely beautiful, hun! I love this sweet image and you have coloured her so well too!
Hugs Tab xxx

Padster zei

Fabulous shaped card - thanks for sharing with us at Teddy Bo
Hugs
Debbie xx

Bev zei

Wow this is fabulous, love the shape. Thanks for joining us at Teddy Bo x