dinsdag 10 januari 2012

Birthday Celebrations

Zo vandaag weer een nieuwe kaart, deze keer een kaart met stempels van alleen maar Stampin'Up!. Altijd weer eens leuk om deze te gebruiken.
Heb vandaag voor deze kaart 2 uitdagingen tegelijkertijd gebruikt. Dus zowel een kleuren challenge als een sketch.
De kleuren challenge is vandaag van Cards & Things
Het was een beetje lastig, aangezien ik door de verbouwing hier in huis niet bij mijn kleuren cardstock en inkt kan. Maar gelukkig had ik wel nog wat scrappapier liggen in ongeveer deze kleuren. 
Dus zo zie je maar, dat je niet perse Stampin Up  hoeft te hebben om mee te doen... :-)

De sketch die ik voor deze kaart gebruikt heb, komt van :


Uiteraard heb ik ook mijn copic markers weer gebruikt, om de bloem en varenblad in te kleuren:
0, W1, W3, W5
RV02, RV04, RV09, RV19

Stamps: Stampin'Up!
Paper: cardstock wit, Dessinpapier MME
Ink:Memento Black Ink, Copic Markers
 Accessories: lint, Doily die MFT 
Photobucket

3 opmerkingen:

Ingrid zei

hele leuke kaart heb je gemaakt
groetjes ingrid

scrappingtwins zei

wat een leuke kaart.
succes met de verbouwing.

groetjes de twins.

Judith zei

Hallo Nina,
Heel raar, maar na een jaar pas mijn tweede reactie. Blijkbaar is er ergens iets mis gegaan. Ik kwam je blog weer tegen en dacht: he, daar was ik volger van. Maar je kwam niet (meer) in mijn site-bar en ik zie me hier ook niet (meer) tussen staan.

Opnieuw word ik volger. Groetjes, Judith