dinsdag 31 januari 2012

Cards and Things #106

Het is alweer dinsdag dus tijd voor een nieuwe uitdaging.
Deze week is het een kleuren uitdaging op het Cards & Things Challenge Blog.
De kleuren kraft, bruin, groen en oranje. En dit is wat ik er van gebrouwen heb...

Had zelfs nog puf voor nog een kaartje...
Eigenlijk dezelfde materialen gebruikt... dus dat was lekker makkelijk... 

Doen jullie ook gezellig allemaal mee? Gewoon lekker kijken tussen al je "restjes" papier of er wat bijpassend tussen zit... vast wel, toch? Het kaartje is daarna natuurlijk snel gemaakt...


Stamps:Stampin'Up!
Paper: dessinpaper KI Memories, cardstock Stampin'Up!
 Ink: Archival inkt bruin, witte pen,
Accessories: twine May Arts, randpons EK Succes, harten pons Stampin'Up!

Photobucket

6 opmerkingen:

Petra zei

heb je werk in de CO gezien maar was nog nooit op je blog geweest.

Ik kom zeker een keer terug

Liefs Petra

Terry zei

Superrr leuke kaartjes Nina!

alix zei

Hartstikke leuke kaartjes, Nina, die kleurtjes doen het echt goed samen hè!
Groetjes, ALix

anita01 zei

Hai Nina,

XxX van harte en je kaartje is werkelijk houden van hoor!

Morgen een mooie valentijn en warme groetjes ,
Aniet

Gerdine zei

Deze zijn ook echt super! Je maakt echt hele mooie kaartjes! Helemaal mijn stijl. Ik ga je in de gaten houden :)

C@ro zei

Ik vind deze kaartjes helemaal geweldig!
Je brengt me op ideetjes met deze punch.
Thanks!!!

groetjes van Caro