dinsdag 3 januari 2012

Cards & Things Challenge 102


Vandaag is het weer Challenge dag bij Cards & Things. Deze keer is het dus een sketch 

Het is een heel eenvoudige sketch, maar juist daardoor een heel goed te gebruiken. Je kunt er alle kanten mee op.

Ik heb deze keer gekozen voor een Magnolia stempel, welke ik ingekleurd heb met mijn copic markers. En deze keer in alleen maar bruin tinten... een uitdaging dus.
En moet zeggen dat ik er voor de eerste keer best wel tevreden over ben.
De gebruikte kleuren zijn:
0-E000-E00-E41-E43-E44
De bos bloemen en het hartje is bewerkt met de stickles, zodat ze lekker glimmen van de glitter.




Stamps: Magnolia, achtergrond tekst: Different Colors, overige teksten Papertrey Ink
Paper: Dessinpapier October Afternoon, wit stempelpapier
Ink: Copic Markers, Distress inkt Vintage Photo, witte pen
Accessories: touw, brads, diverse bloemenponsen, Stickles

Photobucket

8 opmerkingen:

Joan Ottevanger zei

Is een schatje geworden heel mooi die kleuren zo.

Erna zei

wat een gaaf kaartje Nina!

Alice zei

Lief kaartje Nina! Mooi zo in bruintinten!

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje. Knap hoor in een kleur. Misschien moet ik het toch ook een keer proberen. Groetjes, Ankie

scrappingtwins zei

het kaartje is superleuk geworden en de stempel is prachtig ingekleurd

liefs de twins

Terry zei

Mooi kaartje Ina!

Myriam zei

Schitterende kaart en erg mooi ingekleurd.

Liefs, Myriam

Aline zei

Dat kan je wel zeggen ja, je kan met deze sketch veel dingen doen... leuke kaart...