zondag 1 januari 2012

Een Goed en Creatief 2012

Hoi allemaal,

Allemaal een heel goed creatief 2012!!!!


Ik heb me voorgenomen om wat beter voor mijn blog te zorgen... LOL. 
Ja ik weet het, ik heb het aardig laten versloffen de laatste tijd, maar ja, tijd.... die ontbrak me heel vaak. Hoop dat het vanaf nu wat beter gaat... Alhoewel we nog druk bezig zijn in huis met een verbouwing. Heb daardoor dus mijn "halve" hobbykamer nu beneden in de woonkamer staan... ook niet bevorderlijk, maar ja, om zo lang helemaal niets te doen, is ook weer zoiets... dat kan ik dus absoluut niet.


En hebben jullie ook allemaal wat voorgenomen?
Ben benieuwd....

Ik ben vandaag in ieder geval al lekker bezig geweest, kan het alleen nog niet laten zien, dat komt later deze week wel.
Wat ik wel kan laten zien, is wat ik vorige maand gemaakt had voor mijn nieuwe nichtje Joy. Dat is dadelijk te zien in de volgende post.

Groetjes
 Photobucket

Geen opmerkingen: