zondag 1 januari 2012

Kadootje gemaakt voor mijn nieuw nichtje...

Toen ik het geboorte kaartje zag van mijn nieuw nichtje, Joy, wist ik gelijk hoe ik het geboorte kaartje wilde maken. Er moest een Giraffe op... Nou gelukkig heb ik die in mijn verzameling zitten, dus de kaart was snel gemaakt.
Nog een bijpassend melkpakje voor de roze sokjes gemaakt.


Toevallig vond ik een leuke stempel met de tekst Joy bij Paper & Pictures ( tja, dat was het voordeel dat het bijna kerst was....) Dus die moest ik natuurlijk kopen. Altijd leuk en handig om een tekststempel te hebben van de naam.
Photobucket


3 opmerkingen:

C@ro zei

Erg leuk issie Nina! Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.
groetjes van Caro

Sonja zei

Wat een leuke en vrolijke kaart. Ben helemaal weg van je girafje, van elk beestje op een kaart eigenlijk ;)

groetjes,
Sonja

scrappingtwins zei

het is erg leuk geworden, en die stempel komt echt van pas

liefs de tiwns