maandag 30 april 2012

mijn opberg systeem voor inkt

Omdat ik zelf ook altijd het hele internet afstruin op zoek naar goede opberg systemen voor mijn inkt, stempels en papier, laat ik nu mijn nieuw inktkastje ook even zien. Deze is gemaakt van foamboard.
Zo kon ik tenminste het precies op maat maken, voor de ruimte die ik had.
Werkt super, moet ik zeggen. Makkelijk te snijden met een stanley mes, en met een lijmpistool plak je het heel gemakkelijk in elkaar. Zodra alles in elkaar zit, heb ik het helemaal beplakt met dessinpapier van Basic Grey, en de voorkant afgewerkt met een lintje.
Formaat is ongeveer 50 cm hoog, en 40 cm breed

Heb intussen ook al een pennen bakje bij gemaakt, want ik had nog wat restjes over. Zowel van het foamboard als van het dessinpapier. Hier staan mijn Distress markers in. Zo heb ik alles netjes bij de hand. Deze is precies passend gemaakt, voor de ruimte links van het inkt kastje.


Zal binnenkort mijn opberg systeem voor mijn copic markers laten zien. Daar ben ik ook nog steeds tevreden over. Maar moet eerst mijn bureau een beetje opruimen, anders is het niet te zien op de foto... LOL



 Photobucket

6 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een super idee, leuk van je om te delen, lijkt me wel wat zoiets te maken. Ik kan niet wachten op je opbergsysteem voor je copics!!

Renata Elenbaas zei

Hoi Nina, dat ziet er super uit!

ALIX zei

Mooi blog heb je Nina! De kaart is trouwens ook erg mooi, met leuke kleuren!
Gr ALix

martina's kaartjes zei

het ziet er superzzz uit ! knap gemaakt !
grtjs, martina
x

Erna zei

ziet er goed uit zeg!!

Judith zei

Wow, dat je dit helemaal zelf hebt gemaakt is top! Lekker overzichtelijk, zo blijft alles op orde!

Leuke bloglayout trouwens!

Groetjes, Judith