dinsdag 1 mei 2012

Cards & Things Challenge #118

Het is weer dinsdag, dus weer tijd voor een nieuwe challenge op het Cards & Things Challenge Blog.
Deze keer weer een leuke sketch, die je op veel verschillende manieren kan invullen. Kijk maar eens naar alle voorbeelden die ermee gemaakt zijn.

Ik had nog wat restjes papier over, die ik gebuikt had voor het inktkastje. Dus heb er gelijk maar een kaartje mee gemaakt. ( je zou het bijna niet zeggen, maar toch is het hetzelfde papier, alleen de voorkant ervan. Of de achterkant, net hoe je het ook bekijkt. :-) 

Gelijk ook maar eens mijn nieuwe stans gebruikt van Memory Box. Gelijk toen ik die zag, had ik zoiets van hebben, hebben.....


Doen jullie ook allemaal gezellig mee?
Ben benieuwd naar al jullie uitwerkingen.

groetjes.

 Photobucket

2 opmerkingen:

Judith zei

Een leuke kaart. Mooi dat blauw met de tinten rood en bruin!
Fijne dag,
groetjes, Judith

PS: weet je dat de woordverificatie aanstaat? Mocht je dit bewust doen, dan mijn excuses voor de vraag.

Gerdine zei

Heel mooi kaartje!