dinsdag 8 mei 2012

Cards & Things Challenge #119

Het is weer dinsdag dus tijd voor een nieuwe sketch op het Cards & Things Challenge blog.
Deze keer weer een erg makkelijke, en op verschillende manieren te gebruiken. ( of zeg ik dit altijd... zal wel komen omdat ik gek ben op sketches... altijd makkelijk....)

Kwam laatst zulke leuke olifanten stempels tegen.. tja, iemand die een zwak heeft voor olifanten gaat dan natuurlijk overstag.... Heb er nu dus gelijk maar een kaartje mee gemaakt.
Zoals je ziet, heb ik de sketch een kwartslag gedraaid, kwam zo net wat mooier over...


Stamps: Wild Rose Studio (olifant) Stampin'Up! (tekst )
Paper: Adorn It 
Ink: Copic Markers
Accessories: bloemetjes, brads en tabje
Groetjes,

 Photobucket

4 opmerkingen:

Renata Elenbaas zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Nina! Heb je gezien dat Mo's Digital Pencil ook een digi heeft van een schattig olifantje?

Groetjes Renata
http://crearenatakaarten.blogspot.com

i love cards zei

wat een heerlijke vrolijke kaart. en wat heb je het olifantje mooi ingekleurd zeg.
Groetjes Lilian

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk vrolijk kaartje. En het olifantje is errug leuk. Ik hou ook erg van olifantjes als heb ik er nog stempels van. Groetjes, Ankie

scrappingtwins zei

wat een schattig kartje met een olifant

liefs en tot volgende week.

liefs de twins.