dinsdag 15 mei 2012

Cards & Things Challenge #120

Het is weer dinsdag, dus weer tijd voor een nieuwe uitdaging op het Cards & Things Challenge Blog.

Deze keer een vierkante sketch.


Dit is dan mijn uitwerking geworden.
Ik had nog een geboorte kaartje nodig, dus heb mijn stempelset van Papertrey Ink tevoorschijn gehaald. Blijft toch leuk deze stempelset met de ooievaar.
Toevallig had ik de bloemen stempel van Hero Arts nog op mijn bureau liggen. ( moest nog opgeruimd worden... LOL) daar de achtergrond mee gestempeld met witte inkt.

Ben benieuwd wat jullie met de sketch gaan maken... 


Stamps: Papertrey Ink, Hero Arts
 Paper: kraft cardstock, dessinpapier Carolees
 Ink: witte inkt Papertrey Ink, Distress markers, Distress inkt Broken China
 Accessories: lint

Groetjes,
 Photobucket

3 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een schatje!!

Gerdine zei

Erg leuk!

scrappingtwins zei

wat een lief kaartje, helemaal super

liefs de twins.

ps we zien je zondag, nemen nog wel even kontakt met je op.