vrijdag 27 juli 2012

Dromen....

 Deze week nog een paar kaarten gemaakt. De eerste kaart is zelfs een kaart op A5 formaat. En heb lekker met inkt en mallen lopen te spelen. 


En bij het opruimen van de tafel de restjes nog verwerkt tot een ander kaartje, een 10 x 10 cm. Dus gelijk het andere uiterste.


Stamps kaart 1: Vlinder Hero Arts, tekst Papertrey Ink
Paper: Echo Park dessinpapier, vellum, stempelpapier
Ink: Distress inkt, Dylusions Inkt, Ranger Archival black inkt, witte pen
Accessories: plakparels, wit touw. wit embossingpoeder, washi tape, zwarte fineliner

Stamps kaart 2: bloemen Papertrey Ink, tekst Different Colors
Paper: Echo Park dessinpapier, stempelpapier
Ink: Distress inkt, Ranger Archival black inkt
Accessories: plakparels, touw,washi tape, zwarte fineliner 

Groetjes en bedankt voor het kijken,
Photobucket

4 opmerkingen:

jolan zei

Super Kaart weer Nina.... Vooral de vlinder met witte embos. poeder? xxx

Ankie vd Polder zei

Wat zijn ze leuk geworden Nina. Ik ken dat: liggen er nog restjes op je bureau ... en eigenlijk zijn ze te leuk om te laten liggen. Dus maak je er toch nog even wat mee. Groetjes, Ankie

Margot zei

wat zijn ze gaaf!!!! ik zie een hoop mooie details!

Judith zei

Mooi zijn ze, vooral die tweede vind ik gaaf! Ik hou van vlinders, dus je begrijpt dat ik die op de bovenste kaart helemaal te gek vind (-: