zondag 15 juli 2012

mmmm.... aardbeien

Gisteren even naar Paper & Pictures geweest en daar geweldige leuke nieuwe stempels met bijpassende dies gescoord, van het merk Wplus9
Die aardbeien stonden hoog op mijn verlanglijstje, dus die moesten echt mee naar huis.
Gelijk vandaag maar een lekker zomers kaartje mee gemaakt. Heb gelijk ook maar mijn nieuwe papiertjes van October Afternoon gebruikt, Cakewalk. Is gewoon super papier, en paste perfect bij mijn aardbeien.


Stamps en dies Wplus9
Paper: October Afternoon, Cakewalk 
Ink: Distress inkt Barn Door,  Peeled Paint, Bundeled Sage
Accessories: knoopjes, lint, wit touw, randpons


groetjes,
 Photobucket

4 opmerkingen:

scrappingtwins zei

super kaartje heb je er mee gemaakt. het was gezellig zo samen.

liefs de twins

anita01 zei

Hi Nina,

Wat een *heerlijk* kaartje heb je gemaakt zeg, jummie....Vanmiddag toch even naar de groeteboer hi,hi,...jumpie hoor!

Warme groetjes,
Anita

Judith zei

Oh, leuk, zeg! Paper and Pictures is een van mijn favoriete winkels (-;
Je kaartje is super!
Groetjes, Judith

Myriam zei

Wat een mooie kaart! Ik krijg al gelijk trek in aardbeien. Mmm.. :)
Liefs, Myriam