zondag 5 augustus 2012

Happy Birthday kaartje

Afgelopen week nog even een snel kaartje gemaakt voor Sammie, voor haar verjaardag. Afgelopen vrijdag heeft ze deze kaart gekregen, dus ik kan het nu hier op mijn blog laten zien.

Zag een tijdje geleden een leuk idee met een frame met tekst eraan. Ik wilde dat proberen zelf te maken met Inkscape en mijn Cougar. En moet zeggen dat ik wel tevreden was over het resultaat.
Gelijk ook maar mijn nieuwe stempelset van Stampin' up! gebruikt. Zo leuk die 2 step stempelsets. Gemakkelijk in het gebruik, en snel een heel leuk resultaat!


Gebruikte materialen:
Stamps: Stippled Blossoms Stampin' Up!
Paper: Authentique
Ink: Distress inkt Aged Mahogany, Barn Door
Accessories: Grijze Copic Marker C1, lint, letterstickers, plakparels

Groetjes en bedankt voor het kijken,
 Photobucket

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Wauw! Hele mooie kaart! De kleurencombi vind ik gaaf! En dat frame ook!
Groetjes,
Marjolein

scrappingtwins zei

leuk kaartje. wij hebben vandaag met de roosjes van pti gespeeld, maar deze bloemen van su willen we terizjne tijd ook nog eens bestellen.

liefs de twins.

anita01 zei

Tis tie gaaf Nina, heerlijke stempel zeg;o) en mooi modelletje,

Warme groetjes,
Anita

stampingdutchgirl zei

Wow Nina, wat een gave kaart is dit! Mooi hè, die two step stempels. Binnenkort koop ik demonstratrice te worden voor SU en dan ben ik écht niet meer te houden! Ben bang dat ik zelf mijn grootste klant ga worden, ha, ha!
groetjes, Maaike