donderdag 25 oktober 2012

Dierenswap kaart Stampin Up!

Ja ik ben er weer hoor.... een beetje te druk geweest om dingen te maken en te showen... maar daar hoop ik nu weer verandering in te brengen.

Om te beginnen kan ik nu mijn dieren kaart laten zien voor een swap van Stampin Up!
Ik had me daar voor opgegeven, maar toen ik het kaartje wilde maken, bleek ik eigenlijk helemaal geen stempelset meer te hebben waar dieren stempels in zaten... behalve net 1 set, waar een bijtje bij zat... :-)
Dus ik was behoorlijk beperkt in wat ik kon maken.

Op het stempelpapier van La Blanche ( waar distress inkten heel mooi helder op kleuren) eerst de bijtjes gestempeld. Hierna deze bewerkt met masking fluid. Dit even laten drogen, en de achtergrond de kleur gegeven. Ook lichtjes de tekst achtergrond bestempeld.
Daarna de masking fluid weggewreven. De bijtjes zijn daardoor dus mooi wit gebleven. Deze daarna ingekleurd met de distress markers.

Door het op deze manier te doen, blijven de bijtjes mooi helder van kleur.
Verder de kaart afgemaakt met een paar leuke scrappapiertjes van My Minds Eye, washi tape en een kleine paperclip.


Stamps: Stampin Up!
Paper: La Blanche stempelpapier, MME dessinpapier, cardstock Stampin Up!
Ink: Distress inkt Peacock Feathers en Vintage Photo, zwarte Archival inkt 
Accessories: Masking fluid, paperclip, washi tape

Groetjes en bedankt voor het kijken,

 Photobucket

3 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Het is een leuke kaart geworden, en zo te lezen met een techniek die we nog niet kennen. Dus een volgende workshop ??

Liefs de twins

C@ro zei

Nou beperkt of niet...het is weer een echte Nina geworden!
GAAAAAF!
Je hebt toch zo'n mooie eigen stijl.
Degene die deze kaart krijgt boft maar.

groetjes van Caro

inkerbell stamps zei

ha nina, en ik ben de gelukkige ontvanger ervan... dank je wel!!!
heid