zondag 11 november 2012

Glazen Pot

Vandaag mijn swap kaarten afgemaakt voor een Peek a Boo kaarten swap voor een Stampin Up groep. ( kaarten met een uitvouw, geheim vakje oid.)
Hier een kleine sneek preview.... kan het niet laten om toch iets te laten zien.. de kleurtjes zijn zo gaaf... :-)

Ik hoop dat ik de kaarten begin december kan laten zien.

En dit is het kaartje wat ik erbij doe als bedankje voor het organiseren....
Ik heb het in dezelfde kleuren gehouden.
Marina Mist
Real Red
Old Olive
en een vleugje wit
Moet zeggen, dat ik deze combi echt super vind. Ga dit zeker nog vaker gebruiken.
Heb gelijk mijn nieuwe Stampin Up set gebruikt, Perfectly Preserved. Zo leuk die glazen pot.

groetjes en bedankt voor het kijken.

Photobucket

3 opmerkingen:

Erna Logtenberg zei

gaaf Nina! ik doe ook mee met die swap dus ik ben heel benieuwd!!!!

scrappingtwins zei

Zeker een leuk kaartje. We zijn benieuwd naar de rest

Groetjes de twins

C@ro zei

Ooooh wat heb je voor leuks gemaakt...ben nu wel heel nieuwsgierig naar de rest!!!
Erg gaaf Nina.

groetjes van Caro