zondag 16 juni 2013

CC DAY week 24

Ja het is me weer gelukt...
Examen achter de rug, dus ik mag weer gaan spelen... :-)

Deze keer een erg makkelijk iets. Heb een label uitgesneden met de Cougar.

En heb gelijk ook gespeeld met mijn nieuwe stempelsets van SU!
Deze zijn vanaf 1 juni te bestellen...
Mocht je interesse hebben, kun je me altijd een emailtje sturen.


Het label is bestempeld met de kleur Crumb Cake en 2 verschilllende bloemen uit de sets Best of Flowers en Morning Meadow.
Verder een strookje So Saffon cardstock geembosd met een embossingmal ( deze staat helaas niet meer in de nieuwe catalogus ). Deze embossingmal was eerst beinkt, en daarna het stukje cardstock erin. Hierdoor krijg je, dat de basis donkerder is, dan het verhoogde gedeelte.

Het label is gemaakt met de nieuwe set Label Love. En ja, ook bij deze is een bijpassende pons verkrijgbaar. Helemaal geweldig dus...

En als toppunt op de kaart, zelf gemaakte bloemetjes van klei. Ja ik ben aan het kleien geslagen... LOL
Zo ontzettend leuk, en supergemakkelijk...
Ook deze klei en de mallen, staan in de nieuwe catalogus.
Nadat ik deze gemaakt heb, heb ik ze geverfd met de champagne kleurige verf ( helaas ook deze is niet meer leverbaar )
De kaart verder afgewerkt, met een lint, en pareltjes.





Groetjes en bedankt voor het kijken,

 Photobucket
gebruikte materialen voor de kaarten:

1 opmerking:

scrappingtwins zei

de gekleide bloementjes zijn erg leuk geworden.
lief kaartje

liefs de twins