zaterdag 13 juli 2013

Pinkies Blog Hop, Easel Card Flower Shop



  1. We’re so glad you could join us on our Blog Hop. We’ll be showcasing lots of gorgeous projects using products from the new Stampin’ Up!® Annual Catalogue. 

    Simply use the buttons at the end of each post to keep on hopping. 
    We love comments, so please do tell us what you think! 

    ***
    Welkom bij de Pinkies Blog Hop. 
    Vandaag een leuke blog hop ter ere van de nieuwe catalogus van Stampin' Up!®.
    Dit jaar staat hij barstensvol met allemaal leuke nieuwe hebbedingen... :-)
    Uiteraard vinden we het ook allemaal erg leuk om te horen wat jullie er van vinden!

Klik op de buttons onderin het bericht, om alle berichten bij iedereen te zien. De ene nog mooier dan de andere!!!

If you have arrived here from Nicky 's blog, a big hello to you........

***

Heb je de bloghop in de juiste volgorde gevolgd, dan kwam je vanaf het mooie blog van Nicky Dexter 





It was difficult to choose something ( because I love them all ), but finally decided to use the Flower Shop stamp set, with some new ink colors Pear Pizzazz, Coastal Cabana and Bermuda Bay.

***

Het was moeilijk kiezen uit allemaal die nieuwe leuke stempelsets, maar heb uiteindelijk iets gemaakt met de nieuwe stempelset Flower Shop. En de kleuren die ik gebruikt heb, zijn de nieuwe kleuren  Pear Pizzazz, Coastal Cabana en Bermuda Bay.






I decided to make a twisted easel card with the use of the biggest framelits of Apothecary Accents, and some other punches.
I must say, I am satisfied, how it turned out! I hope, you like it, too!

***

Ik besloot om een easel kaart te maken, met gebruik van de framelits set Apothecary Accents, en verschillende andere ponsen.
Ik moet zeggen, dat ik wel blij ben met het uiteindelijke resultaat. Ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk vinden.



Here you can see a close-up of the front of the card.
***
Hier zie je een close-up van de voorkant van de kaart.
I hope you enjoyed my blog. It's time to move further to the next one. Enjoy!
***
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om langs te komen, het is nu tijd om naar de volgende blog te gaan. Veel plezier!



Here you see all of the items I have used:
Hier zie je wat ik allemaal gebruikt heb voor deze kaart:




Photobucket

14 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Zag hem niet wetende dat hij van jou was, maar had wel he dat is een nina kaart erg mooi geworden.
Grx en tot morgen.

De twins

jolan zei

GEWELDIGE kaart Nina met ook mijn favo kleur. Deze bloemen stempels staan op mijn volgend lijstje xxx

CarIng for Stamps zei

Mooi gemaakt Nina!

Anoniem zei

WOW what a spectacular card. Thanks for sharing. Cheers Donna :)

Xandra van der Hoeven zei

Wat een leuk kaartje! Mooie kleuren gebruikt!

Holly Saveur zei

Prachtige kleuren combo en kaart!

Jolanda zei

Prachtige kaart Nina... mooie kleur heb je gebruikt...

lilybygilly zei

What a beautiful card - I must give this a try myself. The colours are gorgeous. Gill x

C@ro zei

Ik vind 'm super Nina!
Helemaal in jouw kleurtjes.
Echt gaaf!!
En je had gelijk met dat lint...te leuk!

Huguenot Girl zei

Gorgeous project and I just love the colour combination! I will have to try this myself! Thanks for sharing! Nx

Eveline zei

Super leuke kaart Nina.
Eveline.

Carla zei

Of die leuk is....Nina ik vind het een prachtige kaart geworden en een schitterende kleurencombi....een om te onthouden.

Yolanda Pasterkamp-de Jonge zei

Wat een goede samenstelling, in vorm en kleur Nina! Herkenbaar van jou!

Janneke de Jong zei

Wat een prachtige kaart Nina ;o)