zaterdag 12 oktober 2013

SU-per Challenge DT-call

Nog net op het nippertje voor de SU-per Challenge DT-Call.
Er werd gevraagd om met een van de 14 thema's een kaart te maken.
Ik heb gekozen voor thema 13 en 15. 
Een kleuren challenge:



En als uitgangspunt heb ik ook nog deze sketch gebruikt van uitdaging 15:


En dit is het uiteindelijke resultaat:


Nu willen ze ook nog weten waarom ik SU-per geschikt zou zijn.... Tja, zou het gewoon super gaaf vinden om deel uit te maken van dit team, om leuke kaarten en andere kadootjes te maken met alleen maar Stampin' Up! En uiteraard om iedereen te inspireren om ook elke keer mee te doen. 
Duimen jullie  met me mee, de uitslag wordt volgens mij al morgen bekend gemaakt... :-)

Gebruikte materialen

Stempels: 
- Sassy Salutations 126707
- Morning Meadow 129678 ( hostess set )

Cardstock: 
- Pool Party Core'dinations cardstock 129954 ( set met 10 subtles kleuren )
- Island Indigo 124390
- Midnight Muse 127546 
- Whisper White 106549

Inkt: 
- Pool Party 126982
- Island Indigo 126986
- Midnight Muse 126860
- VersaMark inkt 102283

Lint:
- Denim Jean Ribbon 125053

Overig: 
- Pearl Basic Jewels 119247
- Extra- Large Oval punch 119859
- Itty Bitty Shapes Punch Pack 118309
- Scallop Edge Border 119882
- Designer Frames embossingmal 123130
-Stylish Stripes Embossing Folder 132174
- Stampin' Emboss Powder White 109132


Alle materialen kun je terugvinden in mijn webwinkel bij Stampin' Up!. Hier kun je rechtstreeks je bestelling doen. Helaas kun je op dit moment alleen nog maar met een credit card betalen. Heb je deze niet, en zou je wel graag een bestelling willen doen, stuur mij een email met je verlanglijstje en je kunt dan gewoon via een overboeking naar mij betalen.

 Groetjes en bedankt voor het kijken.

Photobucket

4 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Jij bent er ook super geschikt voor.
De kaart is erg leuk geworden.
De twins x

Erna Logtenberg zei

wow, prachtig kaartje!! Lieve groetjes, Erna

Yvonne zei

Wat een mooi kaartje. Leuke uitvoering van de sketch en kleuren. Dank je wel voor je bijdrage aan de DT Call. Groetjes, Yvonne

Chantal de Kaste zei

Welkom nieuwe collega, gaat SU-per leuk worden! hihi ;)

Liefs xx