donderdag 31 oktober 2013

SU-per Challenges #18

Vandaag weer een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenges blog.

Deze keer een uitdaging met 3 kleuren.


Tja, dit zijn toch wel mijn favoriete kleuren.... dus moeilijk was het niet om daar wat mee te maken. Daarom had ik voor mezelf nog een extra uitdaging bedacht om de stempelset Papaya Collage te gebruiken. Deze vind ik echt super, maar om de een of andere reden lukt het me niet om er wat leuks mee te maken. Elke keer belandt het wel in de prullenbak.... 
Het was daarom nu toch wel ff zweten, maar er is zowaar iets nu eens NIET in de prullenbak belandt...



Tja, wat een leuke kleuren combi dan wel niet kan doen he? LOL
Doen jullie ook allemaal mee met deze geweldige uitdaging?

Gebruikte materialen
Stempels: 
- Papaya Collage 126612
- Really Good Greetings 130333
Cardstock: 
- Smokey Slate 131291
- Island Indigo 124390
- Bermuda Bay 131286
Inkt: 
- Smokey Slate 131179
- Island Indigo 126986
- Bermuda Bay 131171
- Stazon Jet Black 101406
- Versamark inkt 102283
Lint:
- Island Indigo Bakers Twine 125575
Overig: 
- Itty Bitty Shapes Punch Pack 118309
- 3/4 inch circle punch 119873
- Clear Embossing Powder 109130
- Embossingmal Stylish Stripes 132174
- Vintage Faceted Designer Buttons 127555





Alle materialen kun je terugvinden in mijn webwinkel bij Stampin' Up!. Hier kun je rechtstreeks je bestelling doen. Helaas kun je op dit moment alleen nog maar met een credit card betalen. Heb je deze niet, en zou je wel graag een bestelling willen doen, stuur mij een email met je verlanglijstje en je kunt dan gewoon via een overboeking naar mij betalen. 

 Groetjes en bedankt voor het kijken. 
Photobucket

3 opmerkingen:

Betina Nijenhuis zei

een heel mooi kaartje is het geworden!!

Groetjes Betina

Yvon van Heugten Doensen zei

Super leuke kaart is dit, mooie kleuren.

Nu weet ik het weer de naam Nina Jansen zei me wel wat maar wist niet meer waarvan,maar je bent de Limburgse Nina die in Doorn in de winkel stond, haha.
Klopt toch of heb ik het mis?
groetjes yvon

Leintje* zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Nou deze keer is het super goed gelukt hoor met je stempelset. Ik heb dat ook met een paar sets, ze liggen er wel en ik wilde ze heeeeeel graag hebben. Maar nu nog even inspiratie ervoor krijgen...

Liefs,
Leintje*