maandag 13 januari 2014

Doosje voor Chocolade koetjesreep

Afgelopen weekend hadden we een Pinkies weekend, van Stampin' Up!
Zaterdag een dagje met allemaal informatie, en zondag lekker met z'n allen leuke projecties maken.
Nu doen we meestal een swap onderling, en zo had ik zelf een leuk doosje gemaakt, speciaal voor een lekkere Koetjesreep.
En aangezien het zo leuk is om te maken vond ik het ook leuk om er een korte beschrijving van te maken, hoe ik dit gemaakt heb, en om het met jullie allemaal te delen.
De beschrijving hiervan kun je hier downloaden.

Hier nog een paar close up foto's.





Heb je interesse in een van deze materialen, of wil je zelf een workshop volgen of een party thuis geven? 
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.
 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

3 opmerkingen:

Janneke de Jong zei

Dank je wel voor het delen ;o)
Enne zo leuk om je afgelopen weekend ontmoet te hebben ..

Janneke XO

Ingen Kok zei

Hij is erg leuk Nina!

Leintje* zei

Wat een super leuk doosje!! De beschrijving heb ik natuurlijk direct gedownload, die ga ik zeer binnenkort echt ook maken (even koetjesrepen halen...)

Liefs,
Leintje*
(altijd leuk hier op jouw blog zeg!)