zondag 16 maart 2014

Mojo Monday 336 meets ColourQ

Afgelopen week 2 kaartjes gemaakt met de sketch van Mojo Monday. Vond deze zo leuk dat ik er wat mee wilde doen.
En aangezien ik weinig tijd had, heb ik maar een kleuren challenge opgezocht van ColourQ.
Lekker gemakkelijk!

De sketch van Mojo Monday
de kleuren challenge van ColourQ
En dit zijn dan de kaartje geworden die ik met deze uitdagingen gemaakt heb.
heb een beetje gesjoemeld.. aangezien ik de kleur Lucky Limeade niet meer heb. Heb hiervoor in de plaats Gumball Green gebruikt.


Gebruikte materiaal

Cardstock
Whisper White, Gumball Green, Basic Black, Crumb Cake, vellum
Stempels
Gorgeous Grunge, Sentimenten, Papaya Collage, Dictionary, Butterfly Collection
Inkt
Gumball Green, Crumb Cake, Stazon Black, Versamark
Tools
embossing poeder zwart, cirkel framelits
Diversen
zwart touw, knoopjes, zwarte parels



Heb je interesse in een van deze materialen, of wil je zelf een workshop volgen of een party thuis geven? 
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.

 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

2 opmerkingen:

scrappingtwins zei

Wat een leuke Kaarten. En het idee om zo twee challenges te combineren .

x twins

Amy White zei

Such pretty butterfly cards! Thanks for playing along with the ColourQ this week!