donderdag 27 maart 2014

SU-per Challenge #34

Het is vandaag BLING BLING op het SU-per Challenge blog.

Tja.. daar moest ik ook wel even over nadenken hoor... zo veel glimmerigs heb ik helemaal niet.

Maar gelukkig op tijd nog wat kunnen verzinnen voor jullie.

Nou als dit geen bling is, weet ik het ook niet meer....

De bloemen zijn eerst gestempeld met de Heat & Stick powder, en daarna glitter eroverheen gestrooid.
De basis van het kaartje, zag ik afgelopen week ergens op internet... Ben dus gelijk aan het proberen gegaan om deze zelf ook te ontwerpen en uit te snijden met mijn Cougar. Na een paar proefjes, is het me toch gelukt. Hoe blij kun je dan zijn he? LOL

Hier een paar close-up foto's:

Zo zie je heel goed dat de voorkant een beetje bol staat. Als de kaart gesloten is, zitten de flapjes in sleuven vast. 

En hier zie je ook heel goed de glitter op de bloemen.

Nu ben ik heel benieuwd naar jullie glimmerende kaarten!!!
Het is echt heel erg leuk om zo'n uitdaging te maken, dus.... lekker aan de slag.


Heb je interesse in een van deze materialen, of wil je zelf een workshop volgen of een party thuis geven? 
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.
 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

1 opmerking:

Birscrea4fun zei

Wat een pracht kaart, de kleuren combinatie is werkelijk schitterend. De bloemen zijn erg lief zo.
Groetjes Birgit