donderdag 13 maart 2014

SU-per Challenges #32

Weer een nieuwe uitdaging vandaag op het SU-per Challenges blog.
Deze keer met een opdracht....

GEBRUIK STITCHES/BORDUURSTEEKJES

Oeps.. daar moest ik toch eerst ff over nadenken hoor.
Maar het is me gelukt hoor, met behulp van een zwarte fineliner... want ik had natuurlijk weer geen zwart borduurgaren in huis. Maar ja, faux stitches zijn ook stitches toch?
Ach, en er zit wel met zwart touw een kruisje geborduurd in de sterren... dus genoeg geborduurd dacht ik zo. LOL


En wilde nog steeds een keertje een schommelkaart maken... dus gelijk mijn nieuwe stempelset met bijpassende framelits gebruikt. En vond de sterren er ook zo leuk bij  passen. Werden die tenminste ook eens gebruikt...;-)

Ben heel benieuwd wat jullie allemaal met deze opdracht doen.
Succes allemaal!

Gebruikte materiaal

Cardstock
Whisper White, Summer Starfruit, Pool Party, Crisp Cantaloupe
Stempels
Starburst Sayings, Simply Stars
Inkt
Summer Starfruit, Pool Party, Crisp Cantaloupe
Tools
Starburst Framelits dies, Big Shot
Diversen
zwart touw, zwarte fineliner



Heb je interesse in een van deze materialen, of wil je zelf een workshop volgen of een party thuis geven? 
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.

 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuk, geslaagd kaartje !
fijne dag nog,
grtjs,martina
x

Margot zei

te gek kaartje! alles is leuk!