dinsdag 15 april 2014

Geweldig nieuws bij Stampin' Up!

Vandaag helemaal super nieuws gehoord....

Project Life komt ook bij Stampin' Up! 
Weet je niet precies wat dit precies inhoudt? 
Bekijk maar eens snel onderstaand filmpje....




Zodra bekend is wanneer dit ook in Nederland te bestellen is, zal ik dit uiteraard gelijk melden.
Want zelf vind ik dit een superleuke manier om je foto's op een leuke en snelle manier te verwerken.



Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket


Heb je interesse in een van deze materialen, of wil je zelf een workshop volgen of een party thuis geven?
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.
Je kunt tegenwoordig ook online Stampin' Up! materialen bij mij bestellen. Klik op het winkelwagentje rechtsboven op mijn blog.

 

1 opmerking:

Leintje* zei

Ik ben zo nieuwsgierig geworden Nina, vandaag maar eens even tijd maken om te kijken!!

Liefs,
Leintje*