donderdag 10 april 2014

SU-per Challenge #36

En dan is het alweer donderdag.......
Dus tijd voor een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenge blog.
Deze keer een favoriete uitdaging.. kleuren.
Dat blijf ik toch altijd super vinden... dat je verplicht een aantal kleuren moet gebruiken. So kom je nog eens voor verrassingen te staan met een kleuren combi die je niet zo snel zal verzinnen, maar toch super leuk is.
Nou deze keer is het gewoon een supergave combi.. maar dat kan niet anders met mijn favoriete kleuren blauw en bruin.... :-)


Dit is dan het uiteindelijke resultaat....


Gebruikte materiaal

Cardstock
Whisper White, Soft Sky, Crumb Cake
Stempels
Gorgeous Grunge, Hardwood, Happy Watercolor, Happy Day
Inkt
Soft Sky, Crumb Cake, Chocolate Chip, Stazon Black, Versamark
Tools
embossing poeder wit, Banner Framelits, Bitty Butterfly pons
Diversen
parels

En hadden jullie de weekly deals al gezien die deze week bij Stampin' Up! zijn????
Hou er rekening mee dat deze prijzen maar voor 1 week geldig zijn. Wil je dus wat bestellen, doe dit dan zo snel mogelijk....
Zie voor details dit berichtje.

Heb je interesse in een van deze materialen, of wil je zelf een workshop volgen of een party thuis geven? 
 Kijk dan op de volgende pagina  voor meer informatie.
 Groetjes en bedankt voor het kijken.
  Photobucket

3 opmerkingen:

Chantal de Kaste zei

Ik vind je kaartje helemaal leuk Nina!

X

trudelmj zei

Very very nice! Congrats! :-)
Marie-Josée Trudel from Quebec, Canada.

Leintje* zei

MOOI!! Ja Nina ik moet zeggen dat ik de kleurenuitdagingen ook altijd het allerleukst vind.

Liefs,
Leintje*